Server

Připojte se pomocí IP play.trinitymc.eu
Na serveru hraje 7 hráčů.

Discord

 Připojte se s odkazem discord.mcreunion.eu
Na serveru je online uživatelů.
Avatar Avatar Avatar
Vítejte na TrinityMC!
Pro plné využití našeho webu se přihlaste nebo zaregistrujte.

Avatar Avatar Avatar


Renzotom
Vedení

21 příspěvků
19 témat

IGN: Renzotom
Odznaky:
3
před 5 měsíci

Čas nastal... a po skoro měsíční údržbě opět můžeme s radostí spustit náš oblíbený server. Během toho měsíce jsme se potýkali nejdříve 2 týdny s určitými problémy, které vznikly při komunikaci s hostingem, a poté jsme museli napravovat určitou časovou ztrátu dat a zároveň pokračovat na přípravě nové aktualizace. Bylo to tedy poprvé, co jsme od beta verze, tedy od června, odstavili server na tak dlouhou dobu, doufejme, že i naposled. Nejhorší bylo slepování ztracených dílů aktualizace, ale i to jsme nakonec zvládli, a připravili ještě spoustu dalšího. Avšak, stále platí, že budeme velmi rádi za finanční podporu ze strany hráčů, větší nákup VIP, jelikož poté by se předešlo problému, který nastal právě v tomto případě. Sice došlo ke ztrátě dat, ale pokusili jsme se Vám daná data určitým způsobem navrátit a teoreticky by měla být většina věcí v pořádku (včetně prodloužení residencí, světů, inventáře, XP, peníze... nejhůř na tom byly stavby). Pokud něco nebude, bohužel, nebudeme už věci nahrazovat individuálně, protože stále je to lepší než úplný WIPE, a pokud se máme posouvat kupředu, budete muset nějakou malou škodu přežít, ale jak říkáme, neměla by být rozhodně velká. Nyní už k samotné aktualizaci.

Tato aktualizace byla původně plánovaná v daleko menším měřítku jako novoroční, avšak dříve, než jsme ji stihli vydat, se stala již zmíněná tragédie, nastal 2 týdenní lockdown serveru, a poté jsme se rozhodli, že toho tedy využijeme, a krom nápravy zapracujeme i na věcech, u kterých se údržba hodí... Tudíž server prošel opravdu velkou změnou, hlavně systémů aj. Sice na první pohled nemusíte poznat změny, ale je jich opravdu mnoho, došlo již k zmíněným překopáním různých funkcionalit. Tato aktualizace, jež následovala po populační, dokončovala určité prvky, jež jsme dříve zcela nestihli či odložili. Teď už můžeme opravdu s klidem konstatovat, že je vše opravdu připraveno na nápor a pořádnou integraci hráčů.

Web - https://trinitymc.eu/

Veškeré informace v /web.

Tak, jak jste si již zřejmě všimli, nacházíte se na novém hlavním webu našeho serveru TrinityMC. Ke změně došlo z několika důvodů. Hlavním byla větší interakce webu se serverem, kdy se chceme pokusit o to, abychom opravdu aktivně web i sociální sítě spravovali, jelikož doposud byl hlavním zdrojem všeho server. Byli bychom rádi, kdyby větší úroveň měl už i web a hráči na něj reálně chodili a využívali ho. Proto byly taktéž přesměrovány veškeré odkazy na hlasování a dynmapu zde, a tyto zmíněné moduly byly zabudovány přímo do webu. Co se týče příspěvků, tak ty zde budou taktéž lepší než na předchozím webu, stejně tak design aj. Zkrátka je to dle nás změna k lepšímu a doufáme, že se bude líbit i Vám hráčům. V souvislosti s webem došlo tedy k rekonstrukci info stránek, pravidel, dynmapy, hlasování,, dotazníku, náborů aj. Registrace je velmi jednoduchá, poslouží Vám totiž přihlašovací údaje ze hry. Poté si na Discordu můžete propojit web účet s herním, aby se Vám taktéž synchronizovaly role. Nezapomeňte, že nově můžete i komentovat :)

Discord – https://discord.mcreunion.eu/

Veškeré informace v /discord.

Dále si popíšeme aktualizaci Discordu, která sice nebyla v původním plánu, ale jistě bude ceněným přínosem. Dostali jsme totiž pár návrhů, že by se mohla server a komunitní sekce rozdělit, což jsme tedy učinili. Nyní si po připojení každý může vybrat, zda ho zajímá server či komunita. Dále po vybrání serveru získá přístup k serverovým chatům, tudíž může číst zprávy, i když zrovna nebude na serveru. Hlavní výhodou je, že si lze ve hře, na Survivalu či Semi, propojit příkazem /discord link svůj herní a Discord účet, kdy následně obdržíte speciální roli, jež Vám umožní zúčastnit se i chatu ve hře z Discordu. Tudíž, v případě, že nebudete na serveru, budete moci chatovat z Dis. Krom toho se Vám synchronizují ranky a získáte odměnu. Navíc, v těchto chat místnostech máte napsáno, kolik je na serveru hráčů, vidíte, kdy se kdo připojil, oznámení, a taktéž obsahují speciální příkazy, jimiž lze zjistit třeba kdo konkrétně na serveru hraje. Krom toho lze počet hráčů zjistit i z nových botů napravo. Tato změna bude určitě velkým přínosem a propojí tedy i hráče, kteří nebudou moci zrovna přímo hrát, ale budou stále moci diskutovat s hrajícími, jestliže budou chtít.

VIP

Veškeré informace na /store – https://store.trinitymc.eu/.

Jako vždy zmiňujeme ze začátku VIP, jelikož ti si za podporu serveru zaslouží zmínku na prvním místě. Krom toho, že jim tedy chceme poděkovat za podporu a doufáme, že bude takových lidí více, tak zde opět přiblížíme pár novinek. Zatím jich není moc, na VIP systém bude zaměřena příští velká aktualizace, kdy dojde k rozšíření výhod, zpřehlednění, přenesení do hry, a taktéž se zavedou SMS, PSC i kreditní automatické platby. Avšak nepředhánějme. Aktuálně jsme pro VIP povolili opět příkaz /spawner, poté přidali /terra locatebiome pro nalezení biomu v těžbě, opravili mazání /glow při připojení na server, a taktéž ho mnohonásobně zlepšili (nové GUI, informace, jaké záření je vybráno, nabízení barev při psaní příkazu...), vylepšili /condense a /uncondense, které Vám již nepřemění předměty se speciálním názvem či řádkem, zakázali /parkour v BossLandu a na /warp XP, a nakonec jsme přidali podporu pro MVIP+ HEX v chatu, kdy pomocí #ccaadd můžete psát mnohými varianty barev, které zjistíte třeba v novém příkazu /colorpicker.  Takto barevně lze psát i z Discordu, viz připnuté zprávy. Žádanou změnou bylo i zprovoznění chatu na dynmapě, což jsme taktéž provedli, dali jsme rankům od 1/2VIP možnost skrýt se na dynmapě, a taktéž při zapnutí vanishe nastavili automatické skrytí hráčů. Poslední za zmínku stojí nová stránka na statistiky https://stats.trinitymc.eu/, kam se hráči s 1/2VIP mohou přihlásit a zobrazit si o sobě podrobné statistiky.

Slimefun

Veškeré informace na /warp Slimefun.

Ve Slimefunu došlo zejména k mnohým změnám v oblasti doplňků. Byly zakázány některé velice OP předměty týkající se Infinity, dále odebrány doplňky, jimž byl zastaven vývoj (ClayTech & power suity), a poté přidány 3 nové, viz /sf guide. Dále byl přidán /warp Slimefun , kde lze najít ukázky receptů a jiné vysvětlení Slimefunu.

Magie

Veškeré informace na /warp magie.

Na magii jsme se v této aktualizaci moc nezaměřili a přinesla hlavně zlepšení /warp magie, kdy jsme dali do hologramů na ukázku dané předměty, a poté životy červů a jiných magických stvoření v bossbaru.

Vlastní světy

 

Veškeré informace v /svety.

 

Zde se opět neudělalo mnoho změn, pouze jsme opravili AcidIsland svět a zlepšili text u přednastavených světů.

 

 

 

Chat

V této aktualizaci jsme se zaměřili taktéž dosti na rework chatu. Došlo k aktualizaci na novou větev námi používaného pluginu, což přineslo řadu novinek z oblasti vývoje, ale i my jsme se rozhodli udělat určité razantní změny. Došli jsme k názoru, že zkusíme dát hráčům větší volnost, tudíž jsme povolili opakování zpráv, pokud nebyly napsány delší dobu, poté opakování zpráv jiných hráčů, zrušení limitu zpráv/s, vypnutí zákazu chatu po připojení, vypnutí vkládání teček a velkých písmen do vět, opravení odebírání diakritiky při aktivaci filtru, a taktéž velké zlepšení a osvobození filtru. Byla odebrána různá slova, a taktéž povolen ostřejší slovník mezi 22. a 6. hodinou. Dále byla nastavena podmínka na určitý počet hráčů při odesílání zpráv, a zpravodajové zprávy byly i roztříděny dle toho, co obsahují. Toho se využije ve VIP aktualizaci.  Změn bylo více, viz úplný changelog.

TikTok & influencerství

Veškeré informace v /influencer.

Hlavní novinkou, kterou jste si možná již všimli, je začátek větší integrace s hráči. Začínáme více integrovat na IG i TikToku. Taktéž nastává nábor na nové tváře v podobě tiktokera, instagramcelebrity, a pokračuje na youtubery a streamery. Pomozte serveru natáčením videí!

Dynmapa 

Veškeré informace v /dynmapa.

Větší změnou prošla i dynmapa, která se zavedla v minulé aktualizaci těsně před koncem, i když se na ní pracovalo již od listopadu. Nakonec i pro Survival. V této aktualizaci se takřka předělala od základu, jelikož jsme provedli velkou optimalziaci, změnili její design, umístili ji zcela pod náš web, opravili webový chat, stránku neaktivity, běh i při offline serveru, černé díry aj.

 

 

Bedrock (mobilní a konzolová verze)

Veškeré informace v /bedrock.

Jelikož jsme si těsně před výpadkem serveru povšimli, že nám přestalo fungovat Bedrock připojení, došlo k jeho opravě a velkému zlepšení. Nyní je daleko optimálnější, nelaguje se při otevření chatu, je lépe vidět diakritika, je možné zobrazit věci s GUI (oltář očarování aj.). Zkrátka došlo taktéž k velkému zlepšení, opět více lze načíst v changelogu.

Residence

Veškeré informace na /warp res.

Ohledně residencí došlo pouze k drobným změnám. Opravě residenčního chatu a jeho zlepšení, přidání nové vlajky nametag, zakázání vlajky pro spawn vajíček v residencích jako výchozí aj. Hlavní změnou byla náhrada nástroje na tvorbu residencí. Místo kosti jsme zvolili opět dřevěnou motyku, jelikož může být ještě lépe získatelná a hlavně se používá na více serverech. Poté byly vyřešeny některé problémy na spawnu, třeba s ničením plodin (zůstatek po sluzích), věcí v rámečcích, otevírání poklopů aj.

 

 

Přihlašovací server & přihlašování

Jelikož jsme vyhodnotili náš první dotazník a tam zazněl názor, že bychom mohli přidat, aby se ani warez hráči nemuseli stále přihlašovat, tak jsme na tom opravdu zapracovali. Tato změna byla taktéž velmi těžká na implementaci a zvažovali jsme dokonce i změnu pluginu. Nakonec se vše povedlo, a hráči s warez se tedy nemusí do 30 min po odpojení přihlašovat. Pro origo hráče se tedy už bude bugovat automatické přihlašování méně, a k tomu došlo i ke změně pluginu na titulek na Auth serveru, k opravě griefu a k prevenci. Kvůli webu jsme přidali i možnost změnit si heslo, jelikož dříve to možné nebylo, tak nyní tak lze učinit z Lobby pomocí /changepassword [heslo]. Pokud má někdo sdílenou IP, doporučujeme se mu vždy příkazem /logout odhlásit.

Lobby

Veškeré informace na /lobby.

Zde nebyly až tolikvelké změny, došlo zejména k odstranění otravných zvuků, díky kterým jsme se dozvěděli v recenzi na náš server, a poté k přesunutí NPC se servery blíže. Poté nějaká drobná zlepšení.

Hlasování

Veškeré informace v /vote.

Hlasování... ano, toť byla věc, kterou jsme nestihli udělat v populační aktualizaci a byla odložena do této. Tudíž zde přinášíme opravdu velké změny v systému hlasování. Za prvé se nyní hlasuje z webu, kde lze najít veškeré odkazy i tabulky. Poté bylo přidáno nespočet nových hlasovacích stránek, a taktéž změněn systém dostávání odměn. Nyní získáváte určité náhodné odměny za hlasování na stránkách. Určitě se doporučujeme mrknout zde https://trinitymc.eu/vote/, jelikož Vaše hlasy pomohou k popularitě serveru.

Speciální očarování

Veškeré informace v /enchants.

Ke změně došlo i v speciálních očarování. Tam se zejména opravily zprávy, prefix, různé chyby v textech aj.

Nové aliasy příkazů

Jako vždy přinášíme opět některé nové příkazy, které by mohly být hráčům užitečné. Budou to /kits/prace/rtp - na Semi-Vanille, /rt - na Survivalu či /hudba. Poté poněkud hodně aliasů najdete i v sekci warpy níže.

Warpy

Veškeré informace ve /warp.

I když to vůbec nebylo v plánu, tak jsme se v posledních dnech aktualizace zaměřili i na velkou úpravu warpů. Došlo ke zlepšení /warp PvP, kde si již nelze přepínat PvP stav a automaticky ho mají všichni zapnutý, a dále k blokaci určitých příkazů v PvP a v PvE, které mohou hráče zvýhodňovat. Byl taktéž povolen příkaz /setwarp, jenž je stejný jako /warp create, a taktéž /delwarp /removewarp, které zase napodobují funkcionalitu příkazu /warp delete. Taktéž došlo k velké úpravě textů ve /warp menu, kde byly dané warpy podrobně popsány, a taktéž tam byly zmíněny tyto příkazy a jiné užitečné tipy. Pro nováčky to bude určitě velmi užitečné. Nakonec je potřeba zmínit nový warp /warp Slimefun, kde naleznete informace o Slimefunu.

Speciální pro Semi

Veškeré informace na /svanilla.

Semi-Vanilla na tom byla po ztrátě dat hůře než Survival, ale díky tomu jsme odhalili i pár chyb! Byla zvětšena view distance, doplněny některé chybějící příkazy, provedeny opravy aj.

Ostatní

Začneme velkou optimalizací, při níž bychom měli jet čím dál více stabilněji na více a více TPS i při větším počtu hráčů. Taktéž jsme začali podporovat 1.16.5 verzi. Ještě před připojením si můžete povšimnout přes 100 druhů různých MOTDů, na kterých se pracovalo těsně před vydáním aktualizace. Podobné lze spatřit i při připojování na jednotlivé servery, a byly zavedeny jakožto tipy a připomenutí funkcí, o kterých hráči nemusí úplně vědět. Taktéž byla tabulka posunuta o pár s, aby se nepřekrývala s MOTDem a byl vytvořen lepší zážitek. Byla regenerována těžba, opět lépe než jindy, a dále byly povoleny interakce s včelími úly, které byly tedy navíc zlepšeny. Poté byla přidána žádaná prevence při používání  /sell, aby se předešlo prodávání vzácných věcí. Byly upraveny různé odkazy ve hře, včetně na dotazník i changelog, poté opět zlepšen systém truhel a aktualizace jejich odměn, kdy stále někde byla špatná ikona (bez speciální textury). Důležitá je i změna, že i když hráč zadá špatnou IP, může se s klidem připojit. Změnili jsme eura na mince, jelikož občas docházelo k mírným nepřesnostem, a poté jsme zapracovali na systému restartů. Tam nyní 5 minut předem oznámíme restart, a následně hráče po připojení zpět odměníme. Opět restart probíhá tím způsobem, že Vás to úplně neodpojí, takže se nemusíte bát ztráty odměny, pokud se neodpojíte sami. Určitě bychom měli zmínit i změnu pravidel, ale ta byla již zmíněna nahoře. Ohledně soutěží jsme přidali novinku – soutěž o nejaktivnějšího hráče.

Weby

Zde, jak již bylo zmíněno, jsme se zaměřovali hlavně na náš web. Krom toho byly rozšířeny texty na další hlasovací stránky. Nakonec v této sekci zmíníme nový dotazník, kdy Vás opět po otevření poprosíme o vyplnění.

 

Poté ještě pár interních změn a informací o výpadcích, které lze ale už společně s více informacemi o všech těchto uvedených novinkách načíst v celém changelogu této aktualizace.

 

Závěrem z této aktualizace by mělo být konečně dostatečné naplnění pro úspěch serveru a viditelný nárůst hráčů. V brzké době ho budeme monitorovat a pracovat na něm.

 

Příště máme v plánu, jak již bylo zmíněno, zaměřit se hlavně na zlepšení VIP systému a integraci hráčů. Doufáme, že se Vám aktualizace líbila, a hurá do hraní! Abychom ji nedělali zbytečně!


Poslední úprava: před 5 měsíci x 3